Select Page

1.

Putina Istorie,

De-a lungul întregii durate de viață, Celica a fost propulsată de diverse motoare cu patru cilindri. Cea mai importantă modificare a avut loc în august 1985, când a fost schimbat aspectul unității de acționare a mașinii de la tracțiunea pe spate la tracțiunea pe față. În primele trei generații, piața americană Celicas a fost alimentată de diverse versiuni ale motoarelor din seria R ale Toyota. Modelul turbo cu patru roti, numit GT-Four in intreaga lume (All-Trac Turbo in SUA), a fost produs in perioada 1986-1999. Sincronizarea supapelor a venit in anumite modele japoneze incepand cu decembrie 1997 si a devenit standard in toate modelele din anul 2000 Prin intermediul a șapte generații, modelul a trecut prin numeroase revizuiri. De asemenea, furcile de design au fost create pentru a deveni modele separate, inclusiv Toyota Celica Supra (ulterior Toyota Supra). Celica a fost disponibilă ca coupe-uri notchback și liftback, precum și un convertibil.

T20
T23

În august 1995, s-au adus schimbări minore tuturor modelelor japoneze de pe piața Celica Liftback, iar SS-III a fost adăugat în linie. Toate modelele au primit noi lămpi combinate spate și, dacă au fost montate, spoilerul spate nou. Modelele din față au primit noul design al barei de protecție față. SS-III a apărut cu suspensia standard Super Strut și panourile laterale aerodinamice. GT-Four au de asemenea panouri laterale laterale, spoileru spate și aliaje noi.

În iulie 1999, Toyota a început producția celei de-a șaptea generații Celica, vânzările europene începând cu sfârșitul anului. Aceasta a fost foarte asemănătoare cu conceptul XYR, cu excepția barei de protecție față și a spoilerului spate, în timp ce omiterea stilului coupe anterior disponibil. Modelul anului 2000 Celica a fost un element al Toyota Project Genesis, un efort de a aduce clienții mai tineri la marca din Statele Unite. Toyota a făcut timp pentru a ușura mașina și pentru a reduce costurile, ori de câte ori este posibil. Comenzile de blocare a geamurilor și a ușilor au fost plasate în consola centrală, astfel încât numai 1 set era necesar pentru ambele uși. Trapele de acoperire inițiale au fost realizate din plastic polimeric în locul sticlei tradiționale. Această generație a fost asamblată de Kanto Auto Works la uzina Higashi-Fuji din Susono, prefectura Shizuoka, Japonia.

Modele T20 si T23 sunt usor de gasit folosite si le recomand deoarece sub capota sunt mecanic indentice cu masinile Toyota Camri si Corolla iar piese pentrui acestea pot fi gasite peste tot

 

 

 

Printre aceste modele se pot gasi adevarate *diamante* precum o Toyota Celica Supra (mk3) sau chiar un mk4. Acestea nu numai ca sunt masini excelente dar apreciaza in valoare ajungand sa valoreze mai mult de 3 – 4 ori valoarea initiala.

2.

Ford Mustang (1994 – 2004)

În noiembrie 1993, Mustang a debutat primul său reproiect major în cincisprezece ani. Cu numele de cod “SN-95” de către producătorul de automobile, sa bazat pe o versiune actualizată a platformei Fox de pe discurile din spate numită “Fox-4”. Noul stil de Patrick Schiavone a încorporat mai multe indicii de stil de la Mustangs mai devreme. [45] Pentru prima dată de la introducerea sa în 1964, un model coupe notchback nu era disponibil. Modelul de bază a venit cu un motor de 3.8 OHV V6 (232 cid), cu puteri de 145 CP (108 kW) în 1994 și 1995 sau de 150 CP (110 kW) (1996-1998) și a fost combinat cu un manual standard cu 5 trepte transmisie sau opțional cu 4 trepte automate. Deși inițial sa folosit în 1994 și 1995 Mustang GTS, GT și Cobra, Ford a retras blocul V8 de 302 cid pushrod după aproape 30 de ani de utilizare, înlocuindu-l cu noul Modulul 4.6 L (281 cid) SOHC V8 în 1996 Mustang GT. V6-ul de 4.6 L a fost inițial evaluat la 215 CP (1996 kW), 1996-1997, dar a fost mai târziu crescut la 225 CP (168 kW) în 1998. [46]

Nu prea sunt multe de spus , masinile Mustang sunt renumite pentru viteza la un pret rezonabil. Modelul acesta il recomand cu incredere deoarece unul cu V6 poate fi gasit ls sub 5000 de euro si cu putin noroc se poate gasi si un model GT cu un V8 la un pret umpic mai mare. Recomand orice mustang in bugetul dumneavoastra.